بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

مراحل رو به پایان بازی پازل دوازده امام

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

دوستان امروز حدود 40% حجم بازی رو کاهش دادم و در حال تلاش برای کاهش بیشتر حجم هستم ، به این صورت که قراره به جای نیمی از تکسچرها از شیدر , کدنویسی استفاده کنم تا حجم کار کمتر بشه.

در حال حاضر حجم نسخه تست 9 مگابایت هستش که به نظرم استاندارده ولی باید کوچکتر بشه چون جا داره هتوز ...

بعد از اتمام کاهش حجم ، ایده ی جدیدی برای شمارش معکوس شروع بازی پیدا کردم که باعث روانتر شدن کار میشه 

برای باگ اصلیمون هم دو روش پیش رو دارم که بعد فشرده سازی امتحانشون خواهم کرد:

اولی حدود 75% ساده تر ولی حجیمتر و دومی حدودا 50% ساده تر و با حجم متوسط هستش.

تصمیم گرفتم به جای تعطیلی کل کار به صورت ناگهانی در زمانهای استراحت و تنفسی که بین مطالعه دروس سبک دارم کار رو جلو ببرم.

وقتی هم زمان در بیرون مشغول کار هستی و در عین حال درس هم می خونی در زمان امتحانات پایان ترم  و دلت هم می خواد بازیت رو جلو ببری همین میشه که چند ماهه در حال ساخت یک بازی ساده هستم

که فکر کنم اگر مثل بقیه دانشجوها بیکار بودم در عرض حداکثر یک ماه می تونستم خیلی راحت تمومش کنم ولی به هر حال شرایطی که هست و نمیشه کاریش کرد :)

ممنون 

ص.علیقلی زاده

  • بولوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی