بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

با سلام

وبلاگ بولوت در تاریخ آذر سال 92 کار خود را آغاز کرده است البته قرار بود این وبلاگ خیلی زودتر از این راه اندازی شود ولی بعد از چندین ماه دست و پنجه نرم کردن با مشکلات متفاوت سرانجام در تاریخ مذکور کار خودش رو آغاز کرد.


بولوت کلمه ای آذری/ترکی است که به معنای ابر می باشد و نماینده نعمت و شادابی و شادی است و به عنوان مظهر پاکی و سادگی می باشد.

امروز با پیشرفت صنعت بازی سازی در سراسر دنیا ، بازی به ابزاری تاثیر گذار در حوزه های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و بعضا نظامی تبدیل شده که می تواند به راحتی در خدمت کشورهای مختلف قرار گیرد و با تکیه بر محصولات خود ، افکار عمومی را به نفع خود تغییر داده و اهداف خود را پیش برند.

با توجه به نکات بالا بر خود وظیفه دانستیم تا با ساخت بازی های هرچند ساده و کوچک در دنیای رنگارنگ و بزرگ بازی ها بتوانیم  فرهنگ غنی و باورهای دینی خود را در بین مردم خود تقویت کرده و آنها را به مردم بعضی از نقاط کشور که شاید از آن غافل شده اند بشناسانیم و همچنین در صورت مساعد بودن شرایط به سایر مردم دنیا نیز معرفی کنیم.

بنابراین بولوت سعی دارد با دوری از هرگونه تعصب قومی و نژادی و ... بازی هایی متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی و باورهای دینی مردم کشور عزیز خود بسازد تا بتواند گامی هرچند کوچک در پیشرفت این صنعت در کشور عزیزمان بردارد.

همچنین یکی از اصلی ترین اصول کاری ما خودداری از توهین به تمامی ادیان الهی است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از ساخت بازی هایی که باعث افزایش تفرقه و برانگیخته شدن احساسات و تعصبات می شود خودداری کنیم و برعکس بازی هایی بسازیم که باعث وحدت و دوستی بیشتر شود چرا که یکی از اهداف ما افزایش وحدت و صلح و آرامش و ارتقای فرهنگ و سطح آگاهی های اجتماعی است.

لازم به ذکر است فعلا "بولوت" نام شرکت یا استدیوی رسمی نیست و هیچ ساختمان یا فروشگاهی در هیچ نقطه ای از ایران ندارد و هیچگونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده از اشخاص به واسطه نام و نماد بولوت ندارد.

این نماد و نام نیز تنها به مانند امضائی است که در تمام کارهای ساخته شده توسط ما استفاده شده است .


باتشکر