بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

خبرهای جدید

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ

خوب بعد از مدتها دوباره برگشتیم به وبلاگ یه خبری از خودمون بدیم.

در مورد پست قبلی بگم که احتمالها دستکاری شده و فعلا 70 به 30 عکس پایینی جلوتره البته نه اون مدلیش یه مدل مهندسی شدش!

درباره پروژه هم خدمتتون عرض کنم که تمامی مطالب مربوط به فعالیتهای مربوط به پروژه در صفحه مستقل محصولات در این لینک قابل ملاحظه هستش. البته خبرهای مهم تر در همین صفحه نوشته میشن !

از طرف دیگر با توجه به رای گیری هایی که در سایتهای مختلف مجددا انجام دادم به این نتیجه رسیدم که نام "بولوت" به "دومان" تغییر کنه خیلی بهتره ، چون هم از لحاظ انگلیسی و هم فارسی و ... واژه ای روانتر و بیاد ماندنی هستش ، ولی هنوز 100% نظرم قطعی نشده.

خبر بعدی درباره وبلاگ اینه که بعد از تثبیت نام گذاری احتمالا وبلاگ را دو زبانه بکنم به خاطر بازی که قراره نسخه ی انگلیسیش هم ساخته بشه یا شاید کلا کوچ کردیم به یک دامنه یا هاست رایگانی چیزی ... برا همین خوشحال می شم وبلاگ های انگلیسی زبان رو معرفی کنید یا حدالامکان سایت یا هاست رایگانی رو معرفی کنید که دامنه هم داره.

ضمنا برای پازل دوازده نیاز به نیروی کار دارم :

     - گرافیست

     - صدا

دیگه عرضی نیست

فعلا

  • بولوت

نظرات (۲)

سلام

کارتون عالیه
پاسخ:
نظر لطف شماست
سلام

خیلی پروژه خوبیه

آقا من یه پیشنهاد دارم برای بازی بعدی که ان شاء الله میخواین بسازین!!

سناریوش اینجوریه که صدای ان بقیه الله پخش میشه و امام زمان ظهور میکنن.بعد شخص بازی کننده برای این که به یاری امام زمانش بره شروع میکنه به دویدن.در بین راه هم با موجودات پلید(مثلا داعش میتونه باشه!)روبرو میشه و باید با پرتاپ چیزی از بینشون ببره.یه چیزی تو مایه های ninja rush.حیف که خودم توی بازی سازی تجربه ای ندارم وگرنه حتما عملیش میکردم!!

به نظرتون همچین پروژه ای چقدر پول و زمان نیاز داره!؟
پاسخ:
واقعیتش رو بخواهید هدف بنده پرداختن مستقیم به موضوعات اینچنینی نیست چرا که ساخت بازی برای شخصیتهای بزرگ و شناخته شده در این سطح نه تنها به اونها کمکی نمی کنه بلکه گاها بخاطر مکانیزم ضعیف بازی باعث تخریب شخصیتهای دینی هدف میشه.
فکر می کنم این سبک بازی ها نمی تونن به اندازه کافی روی مخاطب تاثیر بزارن برای همین تلاش بنده و کسانی که بنده رو یاری می کنن این هستش که مفاهیم دینی و ...  مورد نظر رو به گونه ای غیر مستقیم داخل بازی به کاربر انتقال بدیم.
طرحی رو که جنابعالی ارائه کردید قبلا توسط بازی سازهای ترکیه ای ساخته شده لینکش رو به همراه سایر بازیهای دینی براتون قرار می دم :
http://www.oyunskor.com/dini-oyunlar
این هم لینک بازی مشابه ایده ای که شما فرمودین:
http://www.oyunskor.com/dinin-gucu.htm
در پایان خدمتتون عرض کنم که از لحاظ هزینه فکر نمی کنم هزینه ی خاصی داشته باشه البته به جز لایسنس نرم افزار ، زمان هم اگر با گرافیست موازی کار کنید یک هفته یا کمتر.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی