بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

بازنویسی

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

بالاخره تست های هسته ی اصلی بازی رو انجام دادم و خوشبختانه هم تستهای مجازی و هم واقعی موفقیت آمیز بود و بدون مشکل تمام عکس العمل ها رو از بازی گرفتم.

اینم تصویری از هسته اصلی که به صورت تستی ساخته شده ولی قراره بخش مربوط به تنظیم حساسیت که در تصویر مشاهده می کنید رو حذف کنم و به جای اون دو دکمه Reset و Exit به نسخه آزمایشی اضافه کنم و در نهایت تلاش می کنم بعد از تست سرعتهای جابه جایی و حساسیتهای مختلف بتونم استاندارترین حالت رو انتخاب کنم و این بخش رو برای تست قرار بدم تا اگه بدون مشکل در روی سیستمهای مختلف اجرا شد هسته اصلی بازی رو با این هسته عوض کنم و بعد از همگام سازی بخشهای مختلفش بازی اصلی رو منتشر کنم.

انشالله بعد از انتشار اولین نسخه و موفق بودن اون دو زبان دیگر رو هم به بازی اضافه می کنم تا بتونیم مخاطب بیشتری جذب کنیم.

بولوت

Hello every one

After this post I'll use English language and will write in two languages in same time

Also maybe create another full English Blog

Good luck

  • بولوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی