بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ارائه نسخه هسته اصلی

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

خوب بالاخره همونطور که در پست قبلی هم قولش رو داده بودم از هسته بازنویسی شده یک خروجی گرفتم و براتون قرار می دم که امیدوارم امتحانش کنید و حسابی حالتهای مختلف رو باهاش آزمایش کنید اگه گیر کرد یا مشکلی براش پیش اومد حتما گزارش کنید.

ضمنا دو دکمه هم در نظر گرفتم که :

دکمه سمت چپی برای ریست کردن یا بازیابی مجدد هستش که اگر گیر کرد با فشار اون دکمه و کمی صبر مشکلات خودکار حل میشه.

دکمه سمت راست هم همونطور که در تصویر پایین می بینید مخصوص خروج از بازی هستش.

حتما در بخش نظرات میزان روان اجرا شدن بازی رو هم ذکر کنید ، اگر فکر می کنید سنسور انگشتش کمی طول لمس زیادی می خواد بگین تا کمترش کنم و همینطور سرعت هم اگر زیاد یا کم بود اعلام کنید تا تغییرش بدم.

لینک دانلود با حجم 10.24 مگابایت

بولوت

  • بولوت

بازنویسی

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

بالاخره تست های هسته ی اصلی بازی رو انجام دادم و خوشبختانه هم تستهای مجازی و هم واقعی موفقیت آمیز بود و بدون مشکل تمام عکس العمل ها رو از بازی گرفتم.

اینم تصویری از هسته اصلی که به صورت تستی ساخته شده ولی قراره بخش مربوط به تنظیم حساسیت که در تصویر مشاهده می کنید رو حذف کنم و به جای اون دو دکمه Reset و Exit به نسخه آزمایشی اضافه کنم و در نهایت تلاش می کنم بعد از تست سرعتهای جابه جایی و حساسیتهای مختلف بتونم استاندارترین حالت رو انتخاب کنم و این بخش رو برای تست قرار بدم تا اگه بدون مشکل در روی سیستمهای مختلف اجرا شد هسته اصلی بازی رو با این هسته عوض کنم و بعد از همگام سازی بخشهای مختلفش بازی اصلی رو منتشر کنم.

انشالله بعد از انتشار اولین نسخه و موفق بودن اون دو زبان دیگر رو هم به بازی اضافه می کنم تا بتونیم مخاطب بیشتری جذب کنیم.

بولوت

Hello every one

After this post I'll use English language and will write in two languages in same time

Also maybe create another full English Blog

Good luck

  • بولوت

مراحل

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

مراحل استاندارد بازی سازی برای یک بازی ساز مستقل

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بهترین روش این است که بازی ساز همواره و در تمامی مراحل بازی تولید کند و خروجی داشته باشد و میزان بزرگی و پیچیدگی آن مهم نیست بلکه مهم کیفیت و کامل بودن  آن است.

همواره محصول کامل کوچک و ساده خیلی بهتر از محصولات ناقص بزرگ و پیچیده ای است که به هیچ دردی نمی خورد.

بولوت

  • بولوت