بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

کوچ

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

سلام

بعد از کلی شلوغی و کمبود وقت ، وقت آزادی پیدا کرده بودم که به سوالات کاربران در فروم پاسخ بدم که متاسفانه دو روز نشده بود که سرور سایت از دسترس خارج شد و کلی سوال بی جواب موند ، حالا در به در دنبال ادمین هستم تا دوباره فروم رو برگردونه.

از امروز کوچ و تغییر نام نهایی رو شروع می کنم ، از این لحظه به بعد دیگه بولوت وجود نخواهد داشت و نام کارهای بنده دومان خواهد بود ، این کار با توجه به نظرسنجی های پراکنده ای که در فروم های مختلف انجام شد و اختلاف چشمگیری بین این دو نام وجود داشت ، این نام بسیار راحتتر و با یاد سپردنی تر است و ...

از این پس آدرس جدید ما http://duman.blog.ir/ خواهد بود ، البته تا زمانی که وبلاگ رو کامل تنظیم نکنم وبلاگ فعلی ادامه کار خواهد داد و بعدش یک لینک بزرگ به دومان خواهیم داشت.

در مورد بازی هم در حال حاضر دارم با گرافیست کارهای پایانی منوها و ... رو پیش می بریم و روی بعضی از پارتیکلها کار میکنم.

راستی هنوز نتایج قطعی پست بدون شرح معلوم نشده ، هرچه خدا خواست همان می شود ، انشالله که خوب می شود :)

دومان

  • بولوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی