بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

بازگشت دوباره

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

سلام

دوستان انشالله به زودی دوره کارآموزیم تموم میشه و برمی گردم سر پروژه تا تمومش کنم.

سرکار در اوقات بیکاریم دارم مراحل باگ یابی رو بررسی و تنظیم میکنم و فکر کنم با برنامه ریزی باعث بشه مشکلات زودتر حل بشن.

انشالله که همشونو پر پر میکنم.

محتاج دعا هستم ، اگه خدایی نکرده دیدم دیگه اصلا وقتش رو ندارم فایلها رو در اختیار دوستان برنامه نویسم قرار میدم تا اونها کار روی پروژه رو ادامه بدن نگران نباشید :)

فعلا

ص.علیقلی زاده

  • بولوت

نظرات (۱)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
امیدوارم که موفق باشی برادر
یا علی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی