بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

راه اندازی وبلاگ انگلیسی

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ

سلام

تازگی ها قصد دارم وبلاگ انگلیسی رو راه اندازی کنم تا محلی برای کارهای بین المللی باشه.

ضمنا با به روز رسانی یونیتی به بازی بعضی ویژگی هایی اضافه شد که باعث شد خیلی بهتر بشه.

در حال آپدیت اس دی کی هستم برای ارائه نسخه تست به گرافیست و تستر ها ...

ببخشید که نتوسنتم تا سیزده همه چیز رو تموم کنم.

  • بولوت

نظرات (۱)

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
داداش از بین ویژگی هایی که به یونیتی اضافه شد کدوما مهم تره و به درد شما خورده میشه بگید ..
چون من نشد یونیتیم رو آپگرید کنم به خاطر اینکه پروژه هام با نسخه قبلی سازگاره و میخوام بدونم ارزش آپدیت به جز اون مواردی که تو سایت ها ذکر شده داره یا نه
ممنون
یا علی
پاسخ:
علیک سلام
اولین ویژگی مهم این هستش که ویژگی های پولی موتور به صورت کاملا قانونی رایگان شده و الان می تونم از پروفایلر برای بررسی کدهایی که مصرف سی پی یو زیادی دارن استفاده کنم و کدهام رو از لحاظ کارایی بهبود ببخشم.
در مورد پارتیکلها چند تا ویژگی جدید مخصوص دو بعدی اضافه شده که خیلی به درد من خورد.
 علاوه بر Empty Object یک نوع دیگر اضافه شده که به درد بخورتر هستش الان اسمش یادم نیست و باعث میشه بهتر بشه.
UI جدید هم به این نسخه اضافه شده که خیلی امکانات داره و طراحی رابط کاربری و منو و دکمه و ... رو آسونتر کرده
می تونید برای اطلاعات بیشتر به این لینک هم برین:
Unity - What's new in Unity 5.0

اینم امکانات نسخه ی شخصی :
Personal Edition
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی