بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

بهینه سازی

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ

سلام

درسته امتحانات شروع شده و سرم الان خیلی خیلی شلوغتره ولی گفتم بزار بخشی از نتایج کار بهینه سازی رو که جدیدا انجام دادم در اختیارتون قرار بدم.

الان خروجی از 30 مگ قبلی به 9.10 کاهش پیدا کرده به عبارت بهتر 70% کاهش حجم که فوق العادست.

انشالله خود خروجی هم زیاد دور نیست.

دعام کنید

  • بولوت

نظرات (۴)

  • حسین زیلان
  • سلام. از کجا این 9 مگ رو دانلود کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    دوست عزیز هنوز خروجی بازی تولید نشده و انشالله بعد رفع باگ منتشر خواهد شد که مدتی زمان خواهد برد.
    با تشکر
  • رضــــــا حیــــدری ( آیدیــــن )
  • سلام صمد قارداش.ممنونام کی وبلاگیما باش ووروبسان...
    گؤزل وبلاگین وار آنجاق متاسفانه منیم یاخشی باشیم چیخمیر...
    پاسخ:
    سلام
    آقا رضا خواهش الیرم همینکه منیم وبلاگیما باش ویریبسان بیر دونیا ممنونام.

     قرار دئیر بیزیم هربیر مسئله دن باشیمیز چیخا :) بیر بیرمیزدن حمایت الماخ کافیدی تا فرهنگیمیزن و آیری زمینه لرده منطقه میز و مملکتمیز قاباغا گده ...

    ممنونام که بو حقیرین وبلاگینا باش ووردون.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام داداش ...
    آقا بازیت داوری شده توی جشنواره ولی میگند نتونستند بازیت رو اجرا کنند و امتیاز پایینی بهت دادند چرا ؟؟؟
    راستی داداش اموزش این بهینه سازی رو به ما هم یاد بده ...اگه تو تیممون بودی خیلی میتونستی کمکمون کنی ... کاش بیشتر پافشاری میکردم :(
    یا علی
    پاسخ:
    علیک سلام

    آره کاملا موافقم ، متاسفانه امتحانات پایان ترم و کار روزمره امانم رو بریده بود و الان هم خیلی فشار روی بنده هستش وقتی تو این هوای گرم از سرکار برمی گردم یک دوش خیلی سرد می گیرم و تا افطار بیهوش میشم :(
    راستی من اطلاعی نداشتم نتایج رو اعلام کردند خیلی  ممنون که اطلاع دادید.
    چشم حتما ، چیز خاصی نیست فقط به جای تمرکز بر روی منابع حجیم از کد بیشتر استفاده کردم و تا جایی که امکان داشت با توجه به اندازه تصویر خروجی ، پیکسلهای اضافه رو حذف کردم (مثلا در نمایشگر 800 پیکسلی نباید اسپرایت 1200 پیکسلی استفاده کرد چون 400 پیکسل اضافه است و اصلا دیده نمیشه)
    برای اطلاعات بیشتر این مقاله ام رو که تو جشنواره شرکت دادم بخونید.
     http://igdf.ir/work/pa8lS@2@27PtMk=

    ضمنا یکی دیگر از عللی که باعث شد نتونم تا مهلت مقرر باگ اصلی رو پیدا کنم ، نبود امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بود که خوشبختانه به تازگی افزونه ای پیدا کردم که می تونه نحوه اجرای کدها و مراحل پردازش بازی روی گوشی رو مانیتور کنه و گزارش بده که چه کدی چگونه کار می کنه و ... این گزارشها کار دیباگ کردن رو خیلی راحتتر می کنه که بدون این افزونه مثل پیدا کردن سوزن تو انبار کاه بود.
    امیدوارم بتونم این بازی رو در جشنواره بعدی شرکت بدم

    نماز ، روزه هاتون قبول :)
    التماس دعا
    داداش ببخشید ولی فکر کنم اگه از 30 مگ به 9 مگ کم کرده باشی 70 درصد کم کردی, نه 30 درصد.(پس این شکلکا کو, اینجا شکلک نداره یه لبخند بزنیم!) :)
    پاسخ:
    بله بله درسته اوه اوه عجب اشتباهی شده :D
     فکر کنم کامنتا شکلک ندارن تا از خنده منفجر بشم و کمی هم خجالت بکشم ;) :D
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی